A projekt keretében az elsődleges célpiacainkon szeretnénk erősíteni termékeink piaci pozícióját.
A szabadalmaztatott termék koncepciónkat először 2010-ben mutattuk be a VENDITALIA szakmai kiállításon Milánóban, majd azóta folyamatosan minden évben 3-4 európai szakmai kiállításon való részvétellel építjük az NFD® márkát és cégünk nemzetközi ismertségét.
A projekt célterülete a VENDING szektorban működő ún. operátor vállalkozások. Az alap termékünk, ami a cégünk saját - 229 813 számon szabadalmaztatott – fejlesztésű és gyártású, ital- és ételautomaták esztétikai és technológiai megújítást megvalósító termék, egyedülálló megoldásként kínál költséghatékony digitális modernizációt partnereink számára.
Ebben az évben kialakult vírushelyzet hatására, egyedülálló innovatív fejlesztést valósítunk meg amelynek eredményeként teljesen érintésmentes fizetést és termékvásárlást tudunk biztosítani a felhasználóink részére. Ezen kívül a COVID-19 vírus VENDING üzletágra gyakorolt negatív gazdasági hatásainak mérséklésére – az EVA felmérése szerint 2020 áprilisában 61-99% közötti volt az operátor cégek árbevétel kiesése) olyan kedvező havidíjas szolgáltatási csomagban kínáljuk termékeinket, amivel nem csak kompenzálható lesz az eladás volumenének csökkenéséből eredő veszteség,
hanem jelentős bővülés is elérhető válhat.
A termékeinkre potenciális érdeklődés mutató cégekkel eddig az elsődleges kapcsolatfelvételre, a különböző szakmai kiállításokon volt lehetőség. Mivel a kialakult helyzetben az összes ilyen rendezvényt törölték, illetve elhalasztották, új értékesítési csatornákat és protokollokat is szükséges lesz kiépíteni az eredményesség érdekében. Ehhez kívánunk igénybevenni piackutatási és marketing szakmai tanácsadást. Termékbemutató ROADSHOW-k keretében olasz, spanyol, francia, portugál és német területen tervezünk bemutatókat tartani, amik keretében turnusonként 8-10 ügyféllel tudjuk közvetlenül megismertetni termékeinket és szolgáltatásainkat. 2020-ban egy, 2021—ben két nemzetközi szakmai kiállítás időpontját már ismerjük, és ezen felül még kettőt terveznek megrendezni, amiken mi is rész kívánunk venni. A termékeink iránti bizalom erősítéseként, illetve a presztízsének növelése céljából TÜV Minőségi Tanúsítvány megszerzését is tervezzük.
A projekt célja, hogy a vállalkozás a jövőben is képessé váljon külpiaci versenyben való helytállásra. A vállalkozás export értékesítés aránya a teljes értékesítésen belül jellemzően 90% feletti, mely jól mutatja a hazai exporthoz való hozzájárulását. A vállalkozás további célja a nemzetközi értékláncokba történő belépését, melyet a külföldi partnerekkel történő személyes kommunikáció tesz lehetővé.
Felmerült, hogy a fő piacainkon való beruházással közvetlen értékesítési pontokat alakítsunk ki, amik a jövőben költséghatékonyan kiválthatnák a termékbemutató ROADSHOW rendezvényeket, illetve a közvetlen jelenléttel erősíthetnék a termékeink iránti fogyasztói bizalmat.